Wednesday, September 8, 2010

puasa n raya yg x best ??

nape aku rase pose tahun nie x m'jadi ?? -_- " mgkn aku x buat byk kot amalan dlm bulan nie. tahun nie jgk aku rase raya pun x best. mgkn kerna tahun nie aku menduduki peperiksaan SMU. bg bdk maahad, start form2 sampai form 6 (kalau nk amik STAM) x penah bleh rehat. ye la tiap2 tahun ade exam pentim. tp after abg aku aku sampai pg td, baru aku rase raya tahun nie best. hahaha XD, nmpk sgt aku nie adik manja.

woi !! bkn mcm tu la, ye la adik bradik aku bknnye ramai pun. just 3 org jer. kalau abg aku sambung blajar, tinggal aku ngan adik aku. kalau aku sambung blajar tinggal adik aku sorang. dan kalau........korang paham la sendiri lps tu. so, adik bradik ckit nie ckit sbanyak ade kelemahannye. sunyi rumah nanti, lps sorg xde sorg lak xde (pegi blaja la.....). tp bile pkir2 balik, ade hikmahnye. mak aku x sakit kepala ngan anak ramai nie, dan byk lg hikmahnye. malas la nk tulis kat cni byk2 ;-p

ok la, ape2 pun terduduknye saya d cni, di hadapan laptop ini, ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN. esok raye dah..........
wassalam

No comments:

Post a Comment