Saturday, September 11, 2010

kemalasan melanda

assalamualaikum
argh !!!! malas betol la nk pegi beraya nie. kalau raya pertama ke raye kedua ke ade jgk mood nk pegi beraya. hari nie kwn aku buat open house kat umah die, pun aku malas jgk nk pegi. after zohor nk pegi umah sedara mara, sedara mara yg jauh. huh, kurang knl ckit. penah jumpe tp stahun skali. tu la hikmahnye hari raye nie.....time2 camnie la nk jumpe, sambil2 jumpe leh diorang bg duit raye kui3. kalau x sure x kan jumpenye.

tahun nie pun aku x byk maen mercun. x tau nape. maybe aku nie da bsr kot(ceeewah). maen jgk mercun, but maen yg x power2 la.....aku just tgk bapak2 sedara aku je maen yg power punyer. ye la namenye pun power, harga pun mesti power jgk kan ?? so, kalau taraf aku nk beli yg power2 dgn duit raye yg x seberape byk nie, forget it !! aku pun bknnye beli sgt mercun. ade org sponsor, kite maen je la ;-p.

but, suka aku nk ingatkan korang, kalau nk maen mercun pun jgn la b'gurau ngan mercun. bahaya tu !!! kang x pasal2 org cbuk beraye kat umah ngan sedara mara, kite cbuk beraya ngan doktor n nurse XD. doktor bknnye bg duit raye, diorang bg jarum ngan ubat je XD
wassalam

No comments:

Post a Comment