Wednesday, September 8, 2010

perubahan di bulan ramadhan

assalamualaikum
citer nie pasal perubahan yg b'laku d bulan pose nie membabitkan adik aku. adik pompuan. aku pun rase bersyukur gak tgk perubahan dye. ok sambung citer aku.

sedang aku menziarahi blog org laen, then adik pompuan aku dtg.
"abe, lewat doh nie."

aku mengerti ape dye ckp."abe nk g doh nie"

alhamdulillah, adik aku dah berubah.kalau dulu, bkn maen pyh lg suh dye solat. kalau aku suruh solat, buat de' jer, kdg2 buat2 tdo. tp kalau mak bapak aku suh solat, terus tanpa berbicara XD. skang bulan pose nie, adik aku beriya2 nk pegi solat terawih.ini pun 1 lg perubahan yg baek.

tp aku prasan la kan, sejak mak aku belikan dye kain sembahyang yg baru rajin pulak dye nk solat. kdg2 awl drpd aku lg solat.ape2 pun aku bersyukur. jgn dye lps nie pyh nk solat sudah
wassalam

No comments:

Post a Comment